Kan inte sova

Jag har varit uppe sen 8, kan inte sova, inte ovanligt i och för sig när jag är bakis...
Så nu borde man  ju göra något vettigt av den här dagen kanske, men det känner jag inte för haha.
Har varit inne på netonnet och suktat efter lite nya teknikgrejer, vill ha tv, dator och mini-pc!! Skulle va så jävla najs asså, men hmm, blir ju en del pengar så jag måste nog fundera lite på det...men snart måste det ske, har världens äldsta tv, hehe och datorn vill ju inte riktigt vara med längre den heller alltid.
Nepp kanske ska man ta och äta lite frukost eller nåt, Mamma kommer upp med hundarna senare idag, funderar på om man ska bjuda på lite fika, sen i kväll kommer R. det ser jag verkligen fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0