Helgen

Helgen kommer att tillbringas med jobb och dessa böcker, måste plugga super mycket denna helg!! Stressigt, har ett seminarie nästa vecka dit en reflektionsrapport ska skrivas om utvärdering, jag är inte alls inläst, pust.
Ska dra till jobbet om en halvtimme och jobba natt 21-07. Kommer bli en lång natt men med förhoppningsvis mycket läsning!
Denna veckan har jag fått ganska mycket gjort, inte plugg dock, hehe. Men fixat en hel del i hemmet och jobbat massa. Känner att jag behöver ha lite ledigt snart, har blivit VÄLDIGT mycket jobb senaste veckorna och även om jag gillar jobbet så blir det tungt när man måste försöka hinna plugga oxå!
Så glest har det blivit här inne, dels på grund av jobb och internet strul, och dels för att jag har lite annat underbart att tänka på istället:)
Men jag ska försöka bättra mig, hehe. Älskar ju den här bloggen, min lilla vän, så jag har inte tänkt att ge upp!
Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0