Delad tur

Är hemma på timmar (som det kallas) mellan mina delade turer på jobbet, ska åka tillbaka snart. Har ätit god baguette med mimosa-sallad, avocado och fetaost till middag, sen sovit nån timme, så nu är det jobb som gäller i 5 timmar till!

Ska jobba förmiddagen imorrn med, sen åka till mamma och äta middag och hämta hem mina små vovvar! Ska även försöka hinna städa imorgon kväll, hoppas jag orkar det. Måste bli gjort, hundhår och damm överallt igen, shit vad hundarna fäller just nu, helt sanslöst!!

Nästa vecka ska jag med jobba en del, 2 kvällspass och en natt, blir bra med pengar!

Är så himla festsugen!! Satt igår kväll och drack ett glas vin och lyssnade på musik, brukar sällan dricka vin ensam, men hade en öppnad flaska så jag slog på stort, hehe. Då blev jag ju ännu mer festsugen, haha. Men men om snart bli väl det av med tror jag, vet allfall att jag ska på inflyttningsfest om två veckor, det blir ju nice :)

Nepp, dax att göra sig iordning för nästa jobbpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0