Trött-Dag

Hade en trevlig kväll igår med två fina vänner:) Kom dock hem väldigt sent. Chillan började väcka mig vid typ 6 idag, inte kul. Så därför är jag mycket trött idag, har pluggat en del, tagit en skogspromenad och lagat god tomatsås till middag och en matlåda tills imorron.
Ska jobba imorgon 7.30-13.45. Sen blir det hem och plugga en del till och sen slappa lite tror jag. Måndag och tisdag är det föreläsningar som gäller.

Usch, har en konstig ÅNGEST känsla i kroppen, liksom kryper i hela mig, men jag vet inte riktigt varför jag känner så, kan inte slappna och än mindre koncentrera mig på plugget. Varmt i lgh me till råga på allt, fy.
Vill bara bli kvitt denna hemska känsla, hatar den.

Ska försöka med att dricka lite kaffe och läsa ett par timmar, sen blir det en dusch och lite lördags mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0