Today

Är sjukt trött idag, ögonen vill falla ihop! Ska nog ta en tupplur sen efter maten som jag håller på att laga.
Har varit på Uni, skrivit ut och läst essäer och sen tog jag mig in till stan en sväng köpte lite nödvändigheter.
Sen blev det till att hämta vovvar och promenera en sväng i det fina vädret:) Verkligen underbart höstväder med en skön luft ute idag!

Så imorron kommer domen ang. essän, kommer bli jobbigt att åka dit och försöka stå för något man är missnöjd med och osäker på, men jag tänker ta tjuren vid hornen och stå ut helt enkelt, är väl lika bra så är det färdigt sen! Får man ju se om man blir godkänd, men just nu känns det som ett senare problem.

I kväll ska jag slappa och kolla på tv. Undrar om det inte är arga snickaren? Tror det, fint i så fall, gillar det programmet:)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Lycka till idag med skolan, kommer säkert att gå superbra :)

Kram kram!!

2010-09-30 @ 09:45:43
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0