Snubbla på mållinjen

Okej, nu börjar jag liksom ha producerat en text, den är inte bra, men det är något. Tror tyvärr jag tolkat teorierna lite fel o så, hehe. Men det får va, ingen kan säga att jag inte har försökt iallafall. Problemet är nu att jag har ne liten del kvar att skriva och har helt kört fast...asså fan, nästan klar men fastnar nu, asså jag pallar inte.

Ska göra ett tappert försök till, eller två. Men sen ger jag fan upp. Skickar in skiten, det får gå som det går, orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Thormargit

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-22 @ 12:33:21
URL: http://thormargit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0