Plugg-helvetet

Asså seriöst?? Ska jag ge upp nu eller? Detta kanske inte är något för mig, eller så är jag dum. Kan bara inte få till den här essän, fattar inte, blir så fel så fel. Fan, känner för att hoppa av skiten och sen bara jobba o jobba eller nåt, slippa pressa mig själv hela tiden, bara slippa tänka så jävla mycket på sånt här, lägga energin på att tänka på sådant som känns meningsfullt och viktigt istället!

Jaja, jag är en fegis, skulle aldrig ge upp liksom, sliter livet ur mig och egentligen känns det i hjärtat som att hela denna grejen med masterprogrammet inte passar mig, vill ju kanske ändå inte ha de jobben, vill ju ha ett skönt, lugn liv inte massa stress och karriär. Men fyy pessimistiska kvällen detta, trist man är. Men nu ska jag trots all skepticism sätta mig med essän ett par timmar innan läggdags. Imorgon är det jobb igen, har jobbat 7-15 idag, ska jobba 7.30-13.30 imorgon. Sen blir det slutspurt med detta hemska söndag kväll och måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0