Kamera-skit!

Hatar att min kamera är trasig, har idag inhandlat kål och gjort om lite med blommorna ute och inne, men nu kan jag inte visa det:(
Har även fått hem ekologisk hårfärg och eko-nattkräm jag ville visa!!! Fan. Måste köpa en ny kamera omgående alltså, blir galen utan den känner jag. Har hittat en billig som verkar bra på elgiganten, ska se hur mycket slantar det blir kvar efter månadens räkningar och hundvaktskostnader, förhoppningsvis kan jag köpa den redan nästa vecka....

Jaja, har även varit en sväng till djurmagazinet och inhandlat lite nytt godis och små födelsedags presenter till vovvarna, de fyller ju båda år under oktober månad, ska bli så kul att ge dem lite extra gottis, även om de inte fattar varför haha, men goda märgben och tuggben lär de nog uppskatta ändå!


Nu blir det plugg resten av dagen, har ett ganska högt mål att uppnå idag, hoppas jag lyckas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0