Gult ljus

Underbart fint väder idag, har varit ute på två långpromenader, en på förmiddagen och en nu, måste rensa ur huvudet med jämna mellanrum för att överhuvudtaget orka med den här essän. Usch kryper i min kropp av hur svårt jag tycker detta är...fyy vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt, kan inte få ihop det.


Jaja, idag tar jag ett stort steg för mig, för djuren, för miljön. Vad det är är en hemlis, kanske kommer jag avslöja det nån gång i framtiden. Men ville mest dokumentera det här för mig själv.


Kommentarer
Postat av: sophy

bra johanna ;) du fixar både essän och det andra!

puss & kram

2010-09-22 @ 20:25:44
URL: http://twitter.com/sophyq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0