Första skoldagen...


 
Dagens kläder. Jeans fr. Gina, kofta fr. Monki, topp fr. hm. Världens äldsta slitna sjal, men jag älskar den:)



Idag har jag varit i skolan för första gången på mycket läääänge. Kändes ganska okej, men hmm. Är lite tveksam till om detta är rätt för mig, sen känner jag att detta med att pendla till en annan stad när man har två små hundar att helt själv ansvara för är mindre lyckat...inte bra alls kommer det bli...hoppas det löser sig. Day by day...

Sedan blir jag jättestressad. Högt tempo, massa litteratur, känns att det är en helt annan nivå, plus att jag då inte har någon litteratur, fyyyy vill ju komma igång nu ju. Om jag har tur kommer en bok imorron, hoppas, hoppas.

Så nej, jag är inte världens mest positiva idag, brukar jag väl i och för sig aldrig va, hehe. Är ju lite ( eller mycket) pessimist så, tror ju alltid det värsta. Vet ju om detta, men kan inte komma ifrån det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0