Fint regn

Regnar lite nu, men det gör mig inget, lite mysigt när man kan sitta inne och kura:) Har gjort en stor kanna kaffe ska sätta mig och plugga.

Hade en väldigt trevlig kväll igår på födelsedagsfest för två vänner i Tranås, fick super god tårta! Blev en ganska tidig hemgång, tog mammas cykel hem vid 01, kände mig såå trött så hade jag gått på efterfest skulle jag ändå bara somnat, man ska ju sluta när man fortfarande har roligt:)

Så idag har jag varit ganska pigg ändå, handlade i tranås innan mamma skjutsade hem mig, skönt att ha det gjort. När jag kom hem lagade jag pastagratäng med vego korv, mumsigt.

I fredags fick jag även hem mitt paket fr. goodstore, ska visa innehållet lite senare!
Nepp dax att ta tag i plugget, mycket att göra denna vecka som kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0