Chillans nya vana...

...är att väcka sin matte kl 6 varje morgon för att vilja gå ut i trädgården...sen springer hon förnöjt runt en 10 minuter INNAN hon sätter sig för att kissa, medans jag står och fryser och skäms i min fula morronrock. Mindre kul. Fasen hon brukade ju gladeligen sova till nio-tio för bara en vecka sen?? vad kan ha hänt, måste ha med löpet att göra, hoppas det går över sen, är ingen morgon människa. Till grejen hör att när jag sedan stupar i säng igen får jag inte va i fred, lite vovve klättrar  runt på mig ända till jag går upp. pust, förlorar mycket härlig sömn på detta, vilket innebär att jag blir sur o trött. Jaja, så är det väl när man har hund antar jag...men hoppas det går över snart igen.

Sitter me kaffe och värmer upp inför dagen, ska göra lite ärenden, bla. hämta ut tre skol-böcker och sen slänga massa återvinningsskräp, sen ska jag hem och LÄSA i böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0