C

Leggings fr. Gina, Jeans skjorta och gammal topp fr. Gina, Kavaj fr. Bikbok, Boot fr. Skopunkten. Leo-sjal fyndad på Hm för 30 kr (!). Detta va dagens outfit. Har varit i Nkpg på föreläsning om Socialt arbete. Jäkla campusbussar, 3 stycken körde förbi hållplatsen där jag stod då de va fulla. En fjärde kommer, dubbel-däckare, lyckas smita på i bakdelen och får åka hela vägen till Nkpg sittandes med en halvskinka i en liten trapp inte kul. Kom försent och hade en avdomnat bakdel efter det kan jag säga.

Kollade betyget på sommar-kursen i ungdomssociologi C=Godkänd. Härligt.

Kom hem vid femsnåret, lagade pasta sallad, slöade, pluggade lite. Kollade på Ullared, fasen va kul det är, får mys-känslor av det programmet, skulle verkligen vilja åka dit!! Blev sen en 40 min promenad med hundarna, disk och dusch. Ska nu snart dricka lite te och läsa lite till.

Imorgon ska jag va i skolan HELA dagen, borta mellan 8- halv sju, blir en jobbig dag, så bäst att få sin skönhetssömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0