Biblioteket

Har tillbringat morgonen i telefonen:) Bra start på veckan!

Nu har jag gjort mig iordning lite och ska dra till bibblan på Uni och hämta ut en bok, som förhoppningsvis ska kunna få mig att kunna färdigställa essän ikväll.

Så när jag kommer hem blir det hundrastning och sen massa, massa plugg. Mitt mål är att bli i stort sett färdig i kväll/natt för att sedan kunna läsa igeom om skicka in fanskapet imorron. Är inte alls nöjd med och mycket osäker på det jag har lyckats åstadkomma, men man förlorar ju inget på att skicka in det man har och sen hoppas att man får lite bra kommentarer.

Dax att påbörja D-dagen!

Kommentarer
Postat av: sophy

det var det allt! haha lycka till med fanskapet ;)

2010-09-27 @ 12:48:28
URL: http://twitter.com/sophyq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0