Organic Cotton



Helgens klädshopping, ska ju dra ner på klädshoppingen, tänka på miljön. Men unnade mig själv dessa ekologiska tunikor/långa toppar fr. hm i helgen allafall. Känns ju ändå rätt okej när man köper ekologiska kläder!

Måste säga att det känns bra det här med att leva mer ekologisk, har börjat tänka på ett helt nytt sätt. Ska försöka dra ner på onödig shopping, äta ekologisk, köpa miljövänliga och djurvänliga hygien, skönhets och rengörings produkter, återvinna, sen försöka använda så lite energi som möjligt i hemmet och även i övrigt inte förbruka så mycket resurser. MEN det handlar ju inte om allt eller inget tycker jag, man gör det man kan och även om man inte lever "perfekt" är ju allt bra liksom. Man får inte bli fascistisk, hehe, då tycker jag man är för hård mot sig själv, utan man gör det man kan och orkar, i bland måste man ju få "fuska" lite, annars tror jag man tröttnar! Det är min filosofi och jag är nöjd med den!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0