Onödan

Alldeles i onödan lämnade jag idag bort hundarna och åkte till Nkpg, fyyy. Läraren hade sett fel på schemat och det blev ingen lektion. Kändes inte bra, tänk så mycket bättre jag kunde avänt de timmarna om jag varit hemma och pluggat istället. Nu resulterade det istället bara i massa bussåkande och en efterföljande trötthet. Men, men inget att göra åt. I morgon är det fasen hårda plugg tag som gäller.

Ska även hämta ut en ny vinterjacka (äntligen) och åka en sväng till Coop för att handla!

Nu har jag precis ätit lite kvällsmat, eko-ägg, knäckmacka med eko-ost och sen en god kopp eko-te. Fina grejer.

Har även gjort en beställning med ekologiskt foder och godis till vovvarna, de ska oxå börja äta mer eko och naturligt:)
Nu ska jag dock försöka plugga lite snabbt innan det blir duschen och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0