Mycket trevlig helg:)

Har haft en toppen trevlig helg med mor min:) I lördags var det shooping-dag som gällde, blev dock ingen storshopping för mig, men mamma hittade en hel del, känns bra att det kan vara tvärtom, mamma som handlar och jag som hjälper till, i alla tidigare år har det varit tvärtom, dax att ge tebax lite shopping-hjälp med andra ord:) I lördags kväll blev det långpromenad, sen varma mackor och Gino, vilket är frukt gratiderad med vitchoklad, mums!
Igår blev först skogspromenad, sen en sväng till ikea. På kvällen efter mamma åkt träffade jag en fin vän och gick en promenad till med henne och hundarna! Känner mig nu utvilad och redo för en ny vecka!
Blir hemma-plugg måndag-torsdag, sen heldag i skolan på fredag. Ska försöka hinna läsa en massa och sen börja plugga in lite av de här ekonomiska finesserna!

Nu blir det en liten promenad med hundarna och sen köra igång med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0