Kyligt

Ojoj, idag åkte vinterjackorna fram. Va ju riktigt kallt nu på morgonen, undrar om den där snön de talat om kan vara på väg? Uhhh, hoppas inte.
Det slog mig att jag inte har en enda "mellan" jacka, bara antingen inget foder alls, typ kavaj eller supervarm vinterjacka, krångligt. Just nu vill man ju ha just en mellan-jacka,hmmm. Inte bra. Vet inte alls vad jag ska klä mig i idag. Ska ner till staden, plugga lite på bibblan, sen gå till torget och köpa ljung som ska planteras på balkongen, äntligen! Vill helst ha både rosa och vit, får se vad som finns...

I kväll blir det lite mer förberedelser inför morgondagens seminarium. HELDAG i skolan igen en fredag, konstigt att de lägger dem på fredagar, men man ska väl inte klaga är ju enda skoldagen på plats denna vecka.
Nu ska jag surfa runt en stund innan jag gör mig iordning och funderar uta vad sjutton jag ska ta på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0