Kura-dag

Ja idag vill man verkligen bara vara inne och kura ihop sig i soffan med raggsockorna på! Fyy vilket regn och gråväder, men det har ju med sin charm, speciellt när man inte ska jobba eller till skolan hehe.

Sitter och dricker kaffe, ska läsa lite bloggar och sen plugga ett par timmar. Vid 15 ska jag befinna mig nere i stan för att sälja en bok, tror det blir långisen med hundarna där!

I kväll ska jag tvätta, har redan börjat handtvätta lite känsliga leggings, vill ju inte att de ska gå sönder. Har inte orkat med en längre runda en idag, vilket betyder att Chillan är jäkligt uppe i varv tyvärr, skäller, morrar, stökar runt. Hmmm inte så kul, aja.

Håret blev förresten väldigt MÖRKT! Inte alls som jag ville ha det, nu får jag börja om det ljusningsprojeketet. Får köpa en ännu ljusare färg nästa gång. Då ska jag testa örtfärg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0