Idag är det en stor dag:)

Idag fyller lilla Chillan ett år !! Stor flicka nu:) Kommer lite bilder sen ikväll från firandet, hihi.

Har jobbat och sen ätit, firat födelsedag och sen sooovit en stund, känner mig ganska slut. Har även fått typ en iflammerad hårsäck eller nåt?? Skitont gör det allafall, får se om det går över me lite alsolsprit, annars får jag väl ringa VC. Men hatar att ringa dit, men hmm fasen denna smärta kan man inte ha plus att jag har hört att det kan va farligt!

Jaja, ikväll ska jag gå en långpromenad med hundarna, sen slappa. Imorgon blir det till att plugga en del, kicka igång den nya kursen: Samhälle och ekonomi, m.a.o. National ekonomi. Får se hur det går, men tror det är en nödvändig del för att lära sig analysera och förstå samhället!! Så det borde ju va bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0