Höstrusk

Idag är det en riktig höstrusks-dag! Lite mys sådär, har varit ute och traskat en långpromenad i regnet, sen duschat vovvarna när jag kom hem, hihi, va inte så populär aktivitet!

Nu blir det till att börja dagens plugg, ska sätta mig och läsa national ekonomi artiklar, började igår och de verkar vara lättlästa och bra, mycket fokus på beteendeekonomi, intressant:) Måste säga att den här läraren är riktigt bra, märks att han är duktig på att undervisa och att han tycker det är roligt!! Sååå skönt med bra lärare!

Såg att betyget fr. förra kursen va inrapporterat, det känns ju med skönt, nu har man börjat beta av denna terminens poäng med:)

Ska sticka iväg en sväng o hämta min spikmatta, belv inte så sist för paketet hade tydligen inte kommit, det va jag som missuppfattat sms:et, men förövrigt händer det nog inte så mycket idag, kanske ska man passa på att tända lite ljus och mysa me när vädret är perfekt för det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0