Första snön



Imorse möttes jag av den här synen! Första snön för i år har fallit över skägget...som tur va smälte den snabbt bort! Men kallt va det minnsann i morse. Har varit i skolan på dikussions seminarium hela dagen, va intressant, många hade många tankar om allt och inget. Men ganska givande va det faktistk!

I kväll har jag gjort massor, planterat ljung ( ska ta bilder imorrn, va för mörkt nu), dammsugit, läst igenom alla regler, lagar och förordningar på jordbruksverkets sida om hundar, va mycket lärorikt. Nu är jag uppe alldeles för sent, men men det är ju fredag:) Nu ska jag ta en dusch, sen te och läsa i en deckare av Camilla Läckberg jag lånade på biblioteket igår, den verkar rysligt bra! Läste presic ut Vårlik, den va me bra, men favoriterna i Kallentoft serien är nog Midvinterblod och sommardöden trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0