Timmen är sen...

...väldigt sen för mig, är rastlös kan inte sova känner jag. Fastnade framför böda camping på kanal5play, semester ser så härligt ut, men kommer att tänka på att jag är dålig på att ha semester, kan liksom inte slappna av att njuta ordentligt, blir ofta på dåligt humör när jag är på semester...mycket för att jag då kommer att tänka på att jag inte vill leva det stress-liv man annars har. Synd att det jämt blir så, måste försöka arbeta med att lära mig njuta av nuet, vill verkligen lära mig det, vet inte varför det ska va så satans svårt!

Mögeldoften hänger sig kvar i min lgh tyvärr, ska kanske ta vara på min rastlöshet och försöka att kolla igenom jul grejerna jag bar upp förut, de stod uppe på en hylla så jag de är inte mögliga allafall, tur det, hade blivit ett dyrt kalas om man skulle fixa nytt.

Längtar efter en myskväll men glögg och pepparkakor och umgänge, hoppas det kan bli av snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0