Snöstorm

Snöar för fult utanför, har varit uppe ett tag, druckit kaffe, gått med hundarna, funderat och planerat!

Resten av dagen ska jag tvätta, skriva en sammanfattning till torsdagens seminarium och sen kanske fixa lite i hemmet, är sugen på det:)

Har nu satt upp två bambujalusier i sovrummet, men behöver desperat en till!!! Ikea har slutat sälja dem, och det ser inte positivt ut på blocket, men det är väl bara fortsätta söka. Helst ska den va 60 cm bred, men kanske kan 80 funka om man kan såga av lite, hehe. Någon som vet någon som vill sälja en sån till mig säg till!! :)
Förr eller senare lär jag ju hitta en, grejen är att jag tycker det passar så fint med dem jag satt upp så jag är inte sugen på att ta ner dom och fixa ngt annat, nu vill jag verkligen bara ha såna liksom, haha!

Kommentarer
Postat av: Leandermaja

NICE SITE WELL DONE

2012-01-10 @ 08:52:12
URL: http://leandermaja.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0