Snökaos

Usch för att gå och cykla till universitetet för att kliva på bussen idag alltså. Kall och blöt hela dagen!! Fyyy.
Jag är inget fan av vintern, men detta kommer väl snart att smälta bort hoppas jag.
Campusbussarna va sena idag me så jag missade introt till kursen tyvärr, hann dock va me på större delen av föreläsningen, verkar intressant men otroligt mycket att göra nu framöver! Blir inte mycket tid över till rekreation och avslappning resten av det här året kan man säga...men men det är ju bara att kämpa på som vanligt. Har ju haft lite lugnare nu ett tag så man har väl blivit lite bortskämd antar jag. Men nu är det plugg och jobb som gäller et tag!

Nu ska jag ta och vandra ut i snöovädret med hundarna, vinterkängorna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0