Regn

Jag blev stoppad i mina planer för dagen av ett skyfall i morse. Pallade inte att cykla iväg och sitta kall och genomblöt hela dagen i skolan, så det fick bli till att lämna av hundarna och sen ska jag göra lite ärenden emellan. Har varit hemma nu och bytt bort de blöta kläderna, ska cykla ut till Uni (me regnkläder) och hämta böcker, sen ska jag hämta ett paket med ekoloogisk hundmat och gottis:)

Kommer hämta hundarna lite tidigare än tänkt, så då får jag även ett par timmar extra att lägga på hemtentan!

Helgen börjar närma sig nu med, ska iväg till Tranås och gå på Halloween fest, ska bli najs:) Så innan fredag måste jag inte bara hinna färdigt med hemtentan utan även förbereda detta! Men ska nog hinnas med hoppas jag.
Neee nu är det dax att dra sig iväg ut i regnet igen, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0