Ont i halsen

Fy,fy, fy har jätteont i halsen, har inte tid att bli sjuk nu, eller haha det har jag aldrig tid med förresten. Sabbar ju planerna totlalt! Har försökt kurera mig med c-vitmamin och honungste, hoppas på att det blir bättre tills imorron...

Jobb, jobb hela dagen, trött som satan när jag kom hem, så det har inte blivit mycket gjort, slappat framför Teen mom på mtv...måste väl försöka plugga lite, men det känns ganska meningslöst ikväll faktiskt. Jäkla trötthet och halsont, FÖRSVINN!

Idag är det ju Fars-dag, har grattat min lille far lite över telefonen hann ju inte åka dit idag eftersom jag slutade så sent, men jag skickar honom ännu en liten tanke här och nu: Grattis på Farsdag pappa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0