Helgen

Min helg i korta drag: Fredagen ägnades åt 80 års firande för Farmor hemma hos min farbror och faster. Fick en egen liten vegertarisk smörgåstårta som var jätte mumsig:) Sen blev det även en god tårta till efterrätt. Efter vandrade jag hem till mamma mend hundarna genom Tranås stad, va ganska mysigt med tänka ljusslingor och snö!
Lördagen åkte mamma och Same med mig hem, på eftermiddagen var vi på bio, Sammys äventyr, fin famlijefilm med en del nyttiga, utbildande och allvarliga saker som ex. problem med oljeutsläpp, tycker det är toppen att de tar med sånt i barnfilmer! Igår kväll blev de sen myskväll me mor och bror, lite god mat och sen tv.
Idagh har vi ätit lång frukost och sen varit med vovvarna och busat i hundgården:) Fin helg har jag haft, nu känns livet lite lättare att leva igen:)

I eftermiddag har jag pluggat, men boken är så intressant att det inte blev jobbigt. Nu är det dax för en hundpromenad, sen hem och inventera (se föregåenden inlägg.)
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag och är utvilade inför nästa veckas slit och släp, hehe.
Om en vecka är det 1:a advent, årets mystid har verkligen börjat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:16:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0