Föreläsning

Idag har jag varit på föreläsning, ett par timmar. Sen ätit gått med hundarna och hämtat ut tre roliga paket.
Ska visa innehållet i två av dem sen, ett var en julklapp så det kan jag inte visa:)

Har nu inköpt fyra av årets julklappar, känns bra att ha kommit igång med det. En till mamma och en till pappa. Pappa är färdig nu, kanske ska jag köpa nåt litet till till mamma, får se. Sen har jag även fixat till vovvarna, så nu är det bara bröderna kvar, de svåraste!!

Nu ska jag sätta mig och läsa boken "Vad bör staten göra?" som är till nästa veckas seminarium...bäst att börja nu den är ganska mastig och egentligen borde jag läsa två böcker och en SOU rapport oxå, puhhh. Men bara att göra det man hinner, mer kan man ju inte göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0