Dax att köra i gång...

Måste plugga hela dagen idag, så det blir en ospännande dag. Började lite i går kväll, men kom inte långt. Känns som att jag liksom har en känsla för vad som ska skrivas, men kan inte riktigt få ihop en formulering...men ska pressa min lilla hjärna ordentligt idag, massa kaffe finns nybryggt i köket, hundarna är rastade och jag har fått i mig frukost, så nu är det bara att köra igång, inga ursäkter finns!!


Har förresten en jävulsk KLÅDA! Fyyy flyttar sig runt över kroppen och gör mig tokig, kan inte förstå vad som är orsaken till den, kanske är det psoriasisen, kanske är det torrhet?? Eller allergi? Jobbigt...

Kommentarer
Postat av: sophy

reagerade på att du skrev att de flyttade sig. kolla detta: http://sv.wikipedia.org/wiki/Urtikaria

kan ju få det av andra orsaker än penicillin, för det har du väl inte ätit?

hoppas det blir bättre iaf!

2010-11-02 @ 13:21:54
URL: http://twitter.com/sophyq
Postat av: Johanna

Hmmm, ja vissa likheter finns med min klåda, får små röda prickar typ på vissa ställen där det kliar ( men inte överallt, på vissa ställen kliar det bara massa utan det syns ngt?), men de är nog kvar mer än ett dygn, eller tror jag?? Man funderar ju på allergi asså, men att det är psoriasisen är ju inte heller omöjligt. Tyvärr blir det dock inte bättre... ska be mamma kolla lite på dem i helgen tänkte jag.

2010-11-04 @ 11:54:57
URL: http://johannajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0