Buhuuuu



Igår fick jag slänga ut denna blomma och pelargonerna brevid, äckliga små kryp över totalt hela blomman!!!!
Usch, undrar för vilken gågn i ordningen jag slänger blommor pga detta. Pelargonerna vågade jag ju inte heller spara ifall det hade spritt sig! Neee inte kul, jag som va så nöjd med mitt köksfönster....Men men får väl försöka fixa nya eller nåt om jag har råd ngn.

Fick även nyss punka på cykeln när jag cyklade hem fr. uni efter att ha sålt en bok. Tur i oturen dock att pappa ända ska hit i morgon så det kan fixas snabbt. Vi ska även köpa en 15 kg påse med krav-märkt hundfoder, innan vi åket till Tranås. Jag ska tillbringa helgen där som jag nog nämnt tidigare, HALLOWEEN FEST!

Jaja, sååå nu har jag bråttom med att få färdigt hemtentan då det måste bli massa annat fixande imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0