Brödbunkring

I kväll har jag skickat in hemtentan, så får jag se hur det gick. Lite osäker är jag allt, men inget att göra åt!

Efter det blev det diskning, hundpromenad och sen brödbakning! Igår bakade jag en enkel fil-limpa och idag blev det två stora bröd, så nu har jag så jag klarar mig ett tag framåt. Lite av det nybakta ska jag ha till kvällsmat tillsammans med lite eko-te och resten åker in i frysen eftersom jag inte är hemma i helgen.
Fattar inte att jag inte börjat med det här brödbakandet innan, är ju så enkelt att göra och mycket hälsosammare, billigare och miljövänligare än att hålla på o köpa massa bröd liksom:) Nu gäller det att hålla i och inte bli lat.

Snart är det lyxfällan vilket jag verkligen ser fram emot! Sen blir det sängen tror jag, ska väl kolla lite på helgens packning också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0