Vilken konstig dag...

Asså jag har vart helt fel i huvudet idag. Mest suttit och stirrat framför mig och typ tänkt/fantiserat. Jag kan få såna dagar ibland. Men det va sjukt länge sen...det är som att jag inte är i den här verkligheten. Mina tankar bara far och jag bygger liksom upp en hel värld i inne i mitt huvud. En timme eller två kan bara gå utan at jag gör något, bara sitter typ på en stol. Ser säkert sjukt lustigt ut, men inne i mig pågår liksom massor. Och det värsta är att jag inte kan komma ur det!! Kan tänka att ne nu måste jag göra det eller det, sen bara faller jag tillbaka in i fantasins värld och inget blir gjort. Så har hela dagen sett ut idag. Har varit riktigt långt bort.
Börjar dock "vakna" till nu.

Så någon väldans plugg koncentration har jag inte fått till, så jag får hoppas på turen i morrn, ahh känns inte bra men vad ska man göra...ska repetera en sista gång nu, sen ska jag sova. Ordentligt med sömn borde göra mig normal igen och förhoppningsvis lyckas jag plocka fram tillräckligt med kunskap på provet imorrn.
Blir en tidig morron, måste upp vid sex för att hinna med hundrastnigar o grejer, och dusch.
Efter provet blir det hem och äta, sen skriva på psykologi inlämningen, puhh. Kommer bli en tuff helg.
Jaja, dax att fixa kvällens sista då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0