Utseende



Har fixat mig lite, målat naglar och färgat håret! Ser förskräcklig ut på den här bilden, men det bjuder jag på, hehe.

Har hunnit ganska mycket mer idag me, tränat hundarna på att vara ensamma, lång promenad i regnet, dammsugit, skrivit och lämnat in psykologi uppgiften del 2, ringt lite samtal så känner mig ganska nöjd just nu.
Har på debatt i bakgrunden, intressant om sjukförsäkring/sjukskrivning.

Imorrn ska jag plugga Lindrande vård, sen gå iväg på lite mys på kvällen, blir vin och snack me två sköna damer:)

Annars är jag även lite sur, glömde tacka nej till filmen man får i filmklubben, Avatar, ville jag inte ha och har inte råd. Fanfan asså känns surt. Ska fasen säga upp skiten nu, helst imorrn. Hoppas jag kommer ihåg det.

Hmmm har fått vatten i öronen sen hårfärgningen, känns wierd.
Snart ska jag nog dricka lite te, läsa lite i nån bok. Slappa lite innan det är dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0