Underbart

Ja, fint har det verkligen varit idag, nu börjar dock en del gråa moln att komma. Får se om det kanske kommer regn. Hu som helst blir det en sväng ut i kväll! Ska snart bege mig för att lämna av hundarna till mamma nere vid resecentrum först som sagt...
Har idag hunnit sitta en del i solen, pluggat och sen även myst me lite hallon o vispgrädde på balkongen:)
Har precis duschat o fixat, ska snart ta o borsta håret.
Imorgon börjar jag vid sju, så det får bli en lugn och ganska tidig kväll idag. I morrn kväll är det partyparty!!
Jobbar bara till 13 imorrn så sen blir det hem och fixa mig inför kvällen, vila en stund. Vet inte alls vad jag ska ha på mig börjar kännas lite jobbigt, kan inte komma på alls!:( Vill egentligen ha bara ben, men pga av brun-utan s-sol skiten och mina eksem tror jag inte på det, skulle känna mig obekväm! Så strumpisar får det bli, vi ska spela brännboll så det blir att ta me extra skor, för vid utgången vill jag har klackar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0