Telefon

HAr tillbringat större delan av kvällen i telefonen, trevligt:) Efter har jag dock hunnit städa lite, dammat, tagit toan och pustat alla speglar och skärmar. Sen tar jag dammsugningen o köket i morrn. Tror även jag borde tvätta golven blir så smutsigt med små hundar!

Har nu även suttit o kollat lite o planerat in för resten av veckans plugg, idag tog jag ledigt men i morrn är det bara att köra på igen.
Huden i ansiktet skriker nu efter rengöring och insmörjning, kliar och är torrt. Händerna stramar av torrhet, tror minnsann jag är beroende av lotion och olika krämer. Vet inte hur jag skulle må utan dem!!! troligen en sjuk sveda och klåda, fyy, Tacka vet jag insmörjning:)

Tror jag tar lite sovmorron imorrn jag, behöver det. Har haft sjuka spänningar i käken, nacke, axlar och övre delen av ryggen idag, vilket självklart resulterar i hemsk tryck.huvudvärk. Ahh hoppas det blir bättre i morgon, men stressen sätter sig alltid där på mig, men så här illa brukar det inte vara, spänner liksom käken hela dagen, kommer på mig själv med att vara totalt stenhård i den ibland, sjukt att man gör sånt man mår dåligt av liksom?? utan att tänka på det....aja försöker köra lite avslappningsövningar o ibumetin mot värken. Blir nog bättre när en del av stressen släpper. Asså jag är så sjukt lätt-stressad, vill inte vara det, men det är svårt. Just nu stressar jag över påflugan grannar, plugget, framtiden, jobbet och hundarnas ensamhetsproblem. Herregud vill bara slappna av nån gång! Får försöka med det, i morgon ska jag nog försöka hinna med ett varmt bad och lite tända ljus, lite avslappnings övningar och en skogspromenad, borde hjälpa tycker jag:)
Nepp dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0