Söndag

Ja, idag har jag jobbat långt pass, det gick bra och det kändes ganska kul att jobba! Efter det gick jag o satte mig i solen med en Magnum-gold glass och väntade på tåget. Åkte och hämtade mina små pluttar:)
I kväll har det blivit lite fix, men det är inte slut än. Har precis ätit lite kvällsmat, blåbärssoppa o ostknäcka, nu ska jag ta o planera upp veckan som kommer, den kommer mest innehålla plugg tyvärr. Har en inlämning och sen ska jag göra prov på fredag. Är glad för att det verkar funka me nya hundvakten. Så denna vecka ska de va där tisdag o fredag så jag kan göra lite grejer!

Ska även sortera massa tvätt i kväll för i morrn är det tvättstugan som ska hinnas med oxå. Måste tvätta överkastet me, någon(?) har smutsat ner det me massa svarta hår?? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0