Sådärja!

Ja, i eftermiddags åkte den in uppgiften, såå skönt att få in den även om det kändes halvbra!
För att slappna av lite behövde jag göra ngt praktisk så jag bakade sega goda choklad muffins:) Sen blev det lång promenad med hundarna i skogen, kom ganska nyss hem. Nu är kvällsmaten i ugnen, lite makaroni gratäng, ska bli gott, va länge sen jag åt det!

Sen i kväll ska jag fixa kläder tills i morrn och föra över lite pengar. Ska till Liu i morrn o lämna tebax en bok, kanske nåt mer?? sen till hemköp i ryd och handla speciella hund-märgben som bara finns där typ. Och jag får inte glömma ta ut pengar så jag kan betala hundvakten!!

Är jätte sugen på att göra iordning min balkong, en lite bänk att ha saker på, blommor, nya krukor en lykta. Kanske även sätta upp bambujalusier?? Hmm kan inte bestämma mig angående det, jag är rädd att det ska bli för mörkt... men skulle ju va skönt om solen inte gassade så mycket som den gör nu på eftermiddagen med.
Nee nu måste nog Chilla ut på ute platsen o kissa lite, så bäst att fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0