Pluggis

Ja, det har jag varit idag minsann, lyckades hålla mig vaken o kämpa! Usch, har en del kvar tills imorrn. Är inte alls nöjd, men inte mycket att göra åt nu. Får skylla mig själv som är ute i sista minuten, inte alls likt mig! Men tog nog på mig lite för mycket förra veckan, va omöjligt att palla, så nu är det bara att bita i det sura äpplet...

I kväll har jag duschat, ätit grymt goda mackor me ägg och sallad, lite dill och citron:) Sen blev det såklart Winter och sen en underbart bra film på ettan. Från olika världar, handlade om en tjej som var medlem i jehovas vittnen och blev kär i en utanför. Stark fin film som byggde på en verklig händelse...tycker jehovas är intressant, ser dem dock inte som en sekt som många säger, skrev en uppsats om deras samfund när jag läste BVG, va mycket intressant att höra hur de ser på saker, sedan delar jag inte deras tro, men jag har respekt för att det är så de ser på världen och att det faktiskt är verklighet för dem.

Nu ska jag sooova, är super trött. Vovvarna har redan lagt sig, i morrn är det sista rycket...hoppas jag lyckas klara G, kan ju inte få mer pga litteratur valet, men är faktiskt osäker på om det räcker ens till det, känns inte så kul, men men annars får jag ju ta kompletteringen...
Aja, hörs imorrn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0