Massa Fix

Ha hunnit massa idag! Skrivit och skickat in andra inlämningsuppgiften till palliativ vård, gått långpromenad, aktiverat mig till sommarkurserna, kollat tågbiljetter, sagt upp filmklubb, dammsugit, ensamhetstränat hundarna.
Jag har även hunnit med att hämta två paket, ska visa innehållet senare i kväll:)

Nu ska jag göra lite kvällsmat sen kolla på arga snickaren. Efter det blir det en hundpromenad till innan jag tänkte slappa lite i soffan:) Ska förberad lite mat-lista och pengar till imorrn. Ska dra till tornby en sväng, systemet och sen handla mat medan vovvarna är hos hundvakten!


Kommentarer
Postat av: Syvererica

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2012-07-19 @ 11:27:53
URL: http://syvererica.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0