Home again

Hemma efter en natt på soffan hos mamma! Chillan liten va orolig o kunde inte slappna av, så nu är hon super-duper trött! Stackarn...

Ska plugga och tvätta idag, måste läsa ut en bok och kolla på föreläsning + skugga igenom några rapporter eller va det va... Imorgon måste jag börja skriva om jag ska ha en chans att hinna färdigt till på söndag, helst borde det ju va färdigt till fredag, men får se, annars får jag ta det sista söndag kväll.

Verkar ju som att sommaren ska komma till södra sverige den här veckan, så lite ute-tid på balkongen vore ju verkligen inte fel! Måste nog dock vara väldigt försiktig me solen, fick som soleksem, eller klinade knottror efter endast ett par timmar häromdagen...inte bra. Är nog time för solskydd om jag ska sola nu...

Äter lite vaniljyoughurt nu, ska kanske ta lite kaffe me innan jag kommer igång!
Ha en härlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0