Godmorgon regnet!

Ja, fyy så trist väder det va idag, blir man (om det är möjligt) ännu tröttare än vanligt! Har dock vart uppe länge, Sillen va inte riktigt med på idén om sovmorron idag, haha. Så nu har jag ätit frukost, druckit kaffe, varit ute på en liten tur me vovvarna i regnet, va mycket opoppis hos den lilla tanten freja <3.

Nu ska jag sätta mig o läsa igenom och börja kommentera en medstudent inlämning i psykologin, ingår i varje delkurs, fyy det tycker jag är allmänt jobbigt. Men ska försöka göra det fort, måste hinna börja med sista omvårdnadskursen, Lindrande vård också denna vecka. Har ju även hela söndagen på mig o plugga så jag hoppas på att hinna en del.

Bestäälde även precis sista boken till psykolgin nu, den skulle komma om 2-3 vardagar så det va ju skönt. Resten av denna termin kommer bli så sjukt stressig, har massa att göra. fyfyfyfyfy, ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0