Fixning

Ja, idag har det verkligen fixats en massa, hyllor uppsatta och ikea inköp gjorda. Är nöjd, nu börjar det bli lite mera färdigt här inne. Ska nog fota lite imorrn så att jag kan visa hur det ser ut nu:)

I kväll har pappa och jag lagat mat, fullkorns qourn-filé, pommes, örtsås och sallad. Skitgott:)

I morrn ska jag då jobba dubbelt pass, bli hem o fixa lite sanbbt och äta lunch emellan. Pappa åker sen till Tranås vid runt halv sex, så på kvällen sticker jag dit, sover över hos mor och sen åker hem tidgt måndag morron. För sen är det racer-plugg som gäller, inlämning i psykologin på tisdag.
Får se om jag hinner uppdatera i morrn, annars blir det på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0