Fin Morgon:)

Fint idag me, dock lite kallare, men det gör itne så mycket! Mitt lilla bekymmer är iallafall  löst! Det känns jätte bra:)

Ska försöka att plugga massor idag, skriva och repetera, Sen om jag hinner börja läsa i boken till sista psykologi kursen me, kommer bli mycket nästa vecka me känner jag.

Bokade tågbiljetter till introduktion i arbetsrätt i skövde igår, sen till födelsedags fest hos en kompis i växjö första helgen i juli. Biljetterna va billiga nu, så bäst att passa på!
Måste kolla upp mer info till sommar kurserna me, och betala de jäkla kåravgifterna. Är ju betala räkningsdag i dag me, fyyy, två veckor framåt får jag leva som en kyrkråtta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0