Evening

I kväll har jag även fått in första uppgiften i den lindrande vården ,kör på andra imorrn, in senast torsdag!
Har precis planterat min lilla tomat-planta och diskat undan i köket. Nu vet jag inte riktigt hur resten av kvällen ska spenderas...

Surar lite över strul me sommarkurser, nu är det tydligen en jävla obligatosisk intro-träff, på en kurs som skulle va heldistans??!!. Hmmm får se hur allt ska lösas...

Förresten, en härlig nyhet nådde idag min mail...VG på psykologi inlämningen:) Detta trots att jag bara gjorde G-nivå. Kulkul, otroligt att man tydligen nästan aldrig behöver göra VG- uppgifter eller så för att få det! Haha, inte mig emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0