En lååång dag väntar

Usch trötter, trötter. Pappa va tvungen att åka hem tidigare igår, tog med sig vovvarna. Ingen kunde ha dem på morronen idag så jag tog tåget vid 22.30 igår till Tranås, sen fick jag sova hos mor för det gick inte åka hem:(
Så natten blev inte nån vidare sömn alls, sov i soffan med kläder på o lampor och tv på. Aja, nu är jag hemma, Ska dricka en väldans massa kaffe och plugga en väldans massa psykologi. Inlämning i morrn vid 23.59, shit hatar att göra saker i sista minuten, men det är bara att bita ihop.

Hoppas jag är produktiv nu på dan så jag kan ta lite tid ikväll och fota hur fin lgh blev nu när pappa o jag fixat i ordning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0