Cheap!

Tog mig en liten titt på hm.com. de hade massa billigt, typ 99 och 49.50!!! Va tvungen att beställa lite, hehe, kan ju inte låta bli sånt billigt. Blev snygga haremsbyxor, toppen skänt i sommar när man ska jobba och samtidigt snyggt tycker jag:) sen en ljus jeansklänning och en randig topp! Känns bra att hitta såna fyyynd!!

Annars funderar jag massa på hur jag nu ska finslipa lgh, det STORA är ju fixat nu ( förutom stolar!) så nu funderar jag mest över blommor och små dekorationer, det roligaste med andra ord. Vill ha lite nytt i glasväg att ställa i mitt vitrinskåp, sen behöver jag något coolt till min hylla iköket. Blommor till köksfönsret och som dekorstions på matbordet. Hmmm kan inte bestämma mig för vad jag vill ha heller.

Har nu fixat kvällens små uppgifter, kom på att jag har ett par svarta shorts, typ två år gamla med hög paper-waist midja, de ska jag ha imorrn till strumpisar, jeansskjorta och en typ smuts-aprikos (?) topp. Hoppas det känns bra även imorrn. Blir en ganska tidig morgon så jag ska nog ta o lägga mig snart, måste bara sudda fördigt i en lånebok jag ska lämna tebax i morrn, måste alltid stryka under när jag läser, annars fastnar inget, så när jag lånar stryker jag under med blyerts, och får sen sudda hela boken, usch trist o ta sin tid.
Men, nattinatt o hörs i morrn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0