Ännu en härlig dag me spöregn.

Ja, det va vad man vaknade till, som vanligt börjar det kännas som. Herregud när ska man egentligen få vara ute och göra vår-aktiviteter, som grillning, picknick, solning, ute-fika, utflykter m.m. Nee man tappar fasen orken lite mer, när det sur ut så här hela tiden.

Ska snart gå ut i köket o hämta mitt nygjorda kaffe:) Sen ska jag sitta ett tag o ta det lugnt innan jag börjar plugga. Känner att jag håller på o få huvudvärk igen, föga förvånanade med tanke på att jag va spänd som en fiol sträng i käkar, nacke o axlar när jag vaknade. Usch så trött jag blir på sånt, men samtidigt, man får va glad att man inte har värre kramper än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0