Ännu en dag

Då var en ny dag igång då, ibland tycker jag bara det känns konstigt hur allting bara fortsätter, dagarna går och går, man gör massa saker, utan att man vet det glömmer man ju skit mycket, tänk bara alla gånger jag gått upp ur sängen sedan jag flyttade hit, men jag kan liksom inte minnas alla mornar, allt flyter ihop!

Nu har jag äntligen fixat så jag är aktiverad på sommarkurserna allafall, sen återstår ju registrering. Måste kolla upp info och litteratur med, kanske hinner/orkar jag det senare idag.
Ska snart fortsätta skriva på inlämningsuppgift två i lindrande vården, känner mig seg men det är bara att köra på. Denna dagen kommer se ut "som vanligt", plugg, långpromenad och ensamhetsträning med hundarna, sen är det kväll, kolla på arga snickarn, sen typ vara rastlös i lgh till läggdags. Hmm ibland känns livet så händelselöst?!
Kan inte nog uttrycka hur mycket jag längtar efter lite fastare rutiner 8-5 jobb, lediga helger, upp vid samma tid varje morron, långpromenad på kvällen, shopping och mys/fest på helgen. Ja, jag tycker inte det låter så pjåkigt, ett par weekendresor och en solsemester om året typ, det duger fint åt mig:) Hoppas man kommer dit en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0