Vad ska man hitta på nu...

Borde väl sova, men känner mig inte mogen för det, trots att jag är trött som fan rent ut sagt, konstigt. Måste bädda rent igen me, Chillan tyckte det va en bra idé att kissa i sängen förut idag, så jag fick riva upp allt, puhh, jobbigt. fattar inte hon kissar nästan aldrig inne längre, o sen när hon väl gör det väljer hon sängen...

Har kollat på Millenium, har sett första innan, men kanske ska man se hela serien nu då. Verkar ju aldrig bli av att jag läser böckerna ändå.
Blev även prenumerant på Modeflickan förut, webmagazine, den va faktiskt bra. Jag älskar streetstyle, typ bästa modereportage enligt mig.
Inget packat, måste börja me linneskåp o kläder nu iveckan, kläder lär ju ta lite tid me tanke på mängden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0